Известие

Collapse
No announcement yet.

Светва лампата на инжекциона

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    За съжаление не разбирам от дизели и не знам какво е при теб.
    За мойта открих и проблема. След като размених релетата проблема пак не беше решен. Разглобих всичко отпред и установих, че масата която е захваната за корпуса на ЕКУ-то което е върху дроселовата клапа с беше разплело и се държеше на полувината от жиците си. Оправих го и за сега не се е проявил проблема нито веднъж. До колкото виждам тази маса отива някъде по инжекциона.
    Извода е, че вече и диагностиката не е гаранция, че ще ви решат проблема, а трябва да си се прегледа обстойно колата. Радвам се, че не си махнах кода на имобилайзера и куп други скъпи ремонти които можеше още да ми кажат както ми казаха след диагностиката.
    Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
    EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
    EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

    Comment


    • #17
      re

      Благодаря колега за бързите отговори,и аз вече немога да си обесня какво става.всеки казва диагностика му е майката,ама съм бил на доста диагностики,казаха дебитомер ок няма проблеми,казаха термостат веднага смяна,колата се оправи върви доволно.сега този проблем.
      156 2,4jtd

      Comment


      • #18
        колега малко е стара темата ама сега я виждам.значи на мен тая лампичка за диузите ми светваше и понякога и не угасваше .придърпвашеми колата.бях купил 4 нови свещи и ги смених след смяната на свещите всичко се оправи...ходих на всякакви диагностики кои ми казва диуза ми заминала кои датчик,аве направо страшно ,по някаква случаиност ми изгореха свещите и то 3 и като ги смених се оправи...
        Alfa Romeo 156 1.9JTD 105hpsigpic

        Comment


        • #19
          Моите и осемте са чисто нови NGK Platinum, а и кабелите са чисто нови. Както и да е, проблема е решен както съм писал по-горе.
          Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
          EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
          EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

          Comment


          • #20
            re

            Добре де имам предърпване на 2-ра предавка,както казах всичко което трябва е сменено.сега когато е по топло колата е перфектна,няма предърпвания всичко е добре.Хайде сега някой ако може да каже какъв е този каприз.когато е студено си предърпва на 2-ра когато е топло не???Благодаря
            156 2,4jtd

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Boriio Покажи съобщение
              Добре де имам предърпване на 2-ра предавка,както казах всичко което трябва е сменено.сега когато е по топло колата е перфектна,няма предърпвания всичко е добре.Хайде сега някой ако може да каже какъв е този каприз.когато е студено си предърпва на 2-ра когато е топло не???Благодаря
              Калпава нафтица в резервоара дали не може да доведе до подобни резултати?
              Welcome to the real world

              Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Boriio Покажи съобщение
                Никой ли неможе да помогне,писал съм по нагоре какво става със моята машина.Писна ми от диагностики.Благодаря
                Просто дизела не се кара така и не трябва да вдигаш 3200 оборота на втора Първа и втора скорост на дизеловата 156-ца са къси и не е нужно да изкарваш буталата през капака. Предполагам че ЕКУ-то те пази от простотии. Тия 3200 оборота са за 5-та скорост и 130-140 км/ч.
                Giulietta 1,6 JTDm 2013
                156 SW 1,9 JTD 2003

                Comment


                • #23
                  da

                  Да колеги така е но това за тези обороти съм съгласен,може наистина ЕКУ-то да си има нещо като защита и да светва инжектора,а за предърпването казвате,че може да е от нафтата.Благодаря за мненията
                  156 2,4jtd

                  Comment


                  • #24
                    такъво е. и аз искам да нямам проблем с електрониката ама не ми се кара москвич

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
                      Просто дизела не се кара така и не трябва да вдигаш 3200 оборота на втора Първа и втора скорост на дизеловата 156-ца са къси и не е нужно да изкарваш буталата през капака. Предполагам че ЕКУ-то те пази от простотии. Тия 3200 оборота са за 5-та скорост и 130-140 км/ч.
                      Що бе ти да не караш с 1200 оборота?????
                      sigpic
                      Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                      156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                      147 JTDm 140-Малката манекенка
                      GT- JTDm 150

                      Comment

                      Working...
                      X